Brisbane en Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Romy Limpt - WaarBenJij.nu Brisbane en Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Romy Limpt - WaarBenJij.nu

Brisbane en Surfers Paradise

Blijf op de hoogte en volg Romy

10 December 2013 | Australië, Surfers Paradise

Hallo allemaal! Ondertussen ben ik alweer een maand van huis, de tijd vliegt voorbij. Vorige week donderdag, vrijdag en zaterdag was ik in Brisbane. Hele leuke stad, gezellig en veel te beleven. Ook een leuke stad om te gaan studeren of een tijdje te gaan werken. Ga ik zeker onthouden voor als ik straks hier een tijdje wil gaan werken en misschien ook wel voor stage straks op school. Er waren ook veel kerstversieringen op straat waardoor ik toch besefte dat het bijna kerst is, maar toch wel een hele andere! Geen sneeuw en grijs grauw weer maar een blauwe lucht en de kerstman die ik misschien wel op het strand tegen kom deze keer. Heb trouwens ook koffie leren drinken in die paar dagen haha, we hebben een paar keer koffie gehaald en die van Starbucks met caramel was toch wel heel lekker. Omdat ik het niet kon laten na 2 dagen winkels in en uitlopen, heb ik nog wat nieuwe kleren gekocht en ook weer andere dingen weg kunnen gooien uit mijn tas, ja hij wordt steeds lichter! Als ik nog een keer op reis ga pak ik hem wel anders in want de helft sjouw ik voor niks mee en eigenlijk heb je echt niet veel nodig ook al wilde ik dit vantevoren niet geloven. Misschien ook handig voor mijn volgende vakantie in de zomer straks een keer, een koffer van 20 kilo voor een weekje Turkije hoeft eigenlijk echt niet, maar goed dat de ik straks waarschijnlijk toch wel weer. Na deze paar dagen hebben we weer de bus gepakt en zijn we vertrokken naar Surfers Paradise. Ook weer een leuk plaatsje met een mooi strand. Ik heb niet zoveel actiefs gedaan, maar vaak naar het strand geweest. We hebben wel echt geluk met ons hostel, het is het nummer 1 hostel van Australië geweest en dat is wel te merken. Heel schoon en best wel luxe met een barretje en zwembad, ook een hele map met films die we de hele dag door gratis mogen bekijken en ook op onze kamer. Vandaag was ik even een dagje echt alleen want Nancy is naar Australian Zoo gegaan. Ik wilde geld besparen en heb dat maar eveb gelaten voor wat het is. Heb vandaag even boodschappen gedaan en weer even gezond gekookt en op het strand gelegen. Morgen vertrekken we naar Byron Bay, ook daar blijven we weer een paar dagen en dan gaan we verder naar Coffs Harbour. Groetjes en tot de volgende!

  • 10 December 2013 - 15:18

    Jetje:

    Hoi romy,
    we zien wel dat je het goed stelt.zelfs al een beetje aan t bezuigingen?!misschien als je het goed uitkiend hoef je helemaal niette werken.anders vraag je je mams gewoon of ze wat extras overmaakt.voor kerst en nieuw,en januari enz.haha nee niks ervan.nou geniet nog lekker.ik ken mpg mooie kerstliedjes van mijn broer die gemaakt op hawaii.en inderdaad daarzingen ze over de sandman en niet de snowman.nou tot gauw weer. Gr.uit tilburgia.xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Vanaf 12 november ga ik een half jaar rondreizen door Australië. Ik begin mijn reis in Sydney en reis zo verder langs de oostkust.

Actief sinds 26 Sept. 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 17785

Voorgaande reizen:

12 November 2013 - 12 Mei 2013

Half jaar backpacken in Australië

Landen bezocht: